מרכז המבקרים של יקב ויתקין, יקב בוטיק משפחתי הממוקם בכפר ויתקין, מזמין גם אתכן, נשים יקרות בכל גיל, ליהנות מהלוקיישן הכי מיוחד לאירוח מסיבת רווקות רגע לפני האירוע הגדול. במרכז המבקרים שלנו, תוכלו ליהנות ממגוון רחב של אפשרויות לאירוח מסיבת רווקות באווירה אינטימית ופסטורלית, ולהבטיח לעצמכן, חוויית אירוח מרגשת, מפנקת ובלתי נשכחת. בעמוד שלפניכן, תוכלו למצוא את כל המידע הנחוץ לצורך תכנון והפקה של מסיבת רווקות במרכז המבקרים שלנו. כמו כן, אתן מוזמנות ליצור איתנו קשר ישיר ולהיחשף לכל חבילות האירוח המיוחדות שלנו המותאמות לכל צרכי האירוח וההפקה של מסיבת רווקות תוססת וכיפית במיוחד.

מסיבת רווקות ביקב ויתקין – כל היתרונות במקום אחד!

אצלנו במרכז המבקרים של יקב ויתקין, תוכלו לקיים מסיבות רווקות לאורך כל ימות השבוע (למעט שבת) גם במסגרת מסיבת רווקות בסגנון בראנצ' בשעות הצהריים וגם במסגרת מסיבת רווקות נוצצת בשעות הערב אל תוך הלילה. בשני המקרים, תוכלו ליהנות מכל יתרונות האירוח הבאים:

  •  לוקיישן מיוחד ומפתיע לאירוח מסיבת רווקות
  • מיקום מרכזי – רק 30 דקות נסיעה מחיפה ומתל אביב
  • חלל אירוח מעוצב בסגנון כפרי/וינטג'
  • חדר אירוח פרטי המשלב בתוכו מערכת מולטימדיה משוכללת
  •  תפריט אירוח עשיר הכולל מנות טאפאס מושקעות, מטבלים מיוחדים, גבינות משק איכותיות, וכמובן, יינות בוטיק ממיטב תוצרת היקב
  •  מגוון רחב של פתרונות אירוח והפקה בהתאמה אישית מלאה לכל דרישה

מסיבת רווקות ביקב ויתקין – כל האפשרויות

על מנת להפוך את מסיבת הרווקות שלכן לחוויה מפנקת, תוססת ובלתי נשכחת, אנו ביקב ויתקין מאפשרים לכן ליהנות ממספר פעילויות אטרקטיביות אותן ניתן לשלב במהלך המפגש החברתי שלכן אצלנו, וביניהן:

  •  סדנאות יין למסיבת רווקות – סדנאות מעשירות וחווייתיות המאפשרות לכן להיחשף לטכניקות טעימות יין מקצועיות, לדעת יותר על ההבדלים בין סוגי היינות השונים, ובעיקר, לקבל טיפים חשובים להתאמת     סוגי יינות לכל מטרת אירוח כזו או אחרת.
  •  סיורים ביקב למסיבת רווקות – סיורים מודרכים בכרם ובחללי הייצור של היקב ובחדר החביות.
  •  טעימות יין וגבינות – חוויה קולינארית מפנקת המשלבת בין טעימות יין לטעימות גבינות משק לצד תפריט עשיר הכולל בתוכו מנות טאפאס מיוחדות, מטבלים מושקעים, סלטים טריים ועוד.

בנוסף, תוכלו ליהנות ממערכת מולטימדיה משוכללת מסוגה המשלבת בתוכה סאונד איכותי למסיבת ריקודים ואמצעי הקרנה לקליפים מצגות וסרטונים. במרכז המבקרים שלנו, תוכלו לקיים מסיבת רווקות לקהל של עד 50 משתתפות, כאשר האירוח בחדר האירועים הפרטי שלנו מותאם למסיבות רווקות ל25 משתתפות.

צוות ניהול ואירוח מקצועי מלווה אתכן לאורך כל הדרך

רוצות להבטיח לעצמכן את מסיבת הרווקות הכי מיוחדת שיש? אתן מוזמנות ליצור איתנו קשר כאן, וצוות ניהול מקצועי מטעמנו, המתמחה בהפקת אירועים ביקב, ילווה גם אתכן לאורך כל שלבי התכנון וההפקה של מסיבת הרווקות. שירותי הצוות מתחילים כבר בשיחת הייעוץ הראשונה ונמשכים גם במהלך המסיבה עצמה, תוך מתן שירות ויחס אישי לכל אורחת.

מסיבת רווקות ביקב ויתקין – הרוח הנשית כבר כאן!

כיקב בוטיק משפחתי, אנחנו ביקב ויתקין, מאמינים ודוגלים בכוח הנשי וההעצמה הנשית, ולכן, בכל קנייה בחנות היין המקוונת שלנו, אנו תורמים חלק יחסי מהקנייה לעמותת "רוח-נשית", עמותה ללא מטרות רווח הפועלת לקידום עצמאותן הכלכלית של נשים נפגעות אלימות מכל סוג שהוא.
למידע נוסף על פתרונות האירוח וההפקה למסיבת רווקות ביקב ויתקין, אנו מזמינים אתכן ליצור איתנו קשר כאן וביחד נרכיב את המסיבה הכי שווה שיש.

להזמנת מקום

 

לתאום הגעה והצעות מחיר שלחו לנו הודעה..

     


    ** היין כשר החל מבציר 2015, מוצרי המזון שנמכרים ביקב כשרים. מרכז המבקרים אינו בהשגחת הרבנות מאחר ונמכר בו גם יין שאינו כשר

    יקב למסיבת רווקות
    מסיבות רווקות ביקב ויתקין
    מסיבות רווקות ביקב
    סדנאות למסיבת רווקות
    סיור למסיבת רווקות

    *מחירון ללקוחות פרטיים ביקב בלבד