כל יום הולדת הוא יום מיוחד, אך כל יום הולדת ביקב הוא יום אפילו עוד יותר מיוחד שייזכר שנים קדימה. אם גם אתם מבקשים להפוך את יום הולדתו של יקירכם/תכם ליום המיוחד ביותר בשנה, זה הזמן להכיר את יקב ויתקין ולחוות אירוע יוצא מן הכלל. אירוע עם טעמים מרעננים, חוויה ייחודית, אווירה פסטורלית ויין שזורם כמו מים וממלא את לבבותיכם בהרבה אהבה ומוסיקה טובה.

יקב ויתקין שהוא יקב בוטיק משפחתי , מארח אתכם עם המון אהבה, מוסיקה טובה, אווירה חדשנית ופסטורליות ייחודית. ליקב ניסיון רב באירוח מרמה אחרת, כזה שיצליח להנעים את זמנכם, לרגש לכם את החך ולשמח את היקרים לכם ביום החשוב ביותר בשנה.

אז למה יקב ויתקין

שכל יום הולדת ביקב הוא יום מיוחד בפני עצמו ובשילוב האירוע המיוחד ביקב, ניתן להפוך את היום לייחודי ולא רק מיוחד. אירוע יום הולדת ביקב ויתקין, הוא אירוע בלוקיישן מרכזי אשר מאפשר הגעה קלה ופשוטה מכל אזור בארץ ומעבר לכך, היקב ממוקם באזור שסמוך לשמורת הטבע של גשר הצבים ושל נחל אלכסנדר ובמילים פשוטות, מקום טוב באמצע ובאווירה פסטורלית.

האירוע ביקב מאפשר לכם לארגן אירוע אינטימי ומרגש המכיל כ- 25 משתתפים. היחס אותו מעניקים ביקב ישדרג את חווית השירות אליה אתם רגילים ואותה אתם מכירים וכל אחד מהאורחים שלכם יקבל יחס אישי. את הפקת האירוע ירכיבו בהתאמה אישית לצורך, לרצון ולתקציב אותו הקצתם למטרה. צוות הניהול של המקום הינו מקצועי ובעל הכשרה מתאימה להפיק אירועים בסדר גודל משתנה כך שאתם בידיים טובות.

במקביל תזכו לליווי מקצועי לכל אורך הדרך החל מתכנון האירוע דרך ההפקה ועד ההוצאה אל הפועל הלכה למעשה ובמקביל יבנה איתכם הצוות תפריט יינות עשיר ממיטב התוצרת ביקב לצד טאפסים מיוחדים, סלטים טריים, לחמים וגבינות.

המקום המושלם ליום ההולדת שלכם

יום הולדת ביקב במרכז מאפשר לכם לחגוג יום הולדת באווירה אחרת. אין ספק כי יום הולדת יש רק פעם בשנה כמו שאין ספק שיומולדת ביקב יהפוך את היום למיוחד ביותר. האירוע האינטימי אותו תקיימו ביקב יאפשר לכם ליהנות מחוויה מעולם אחר, כזו שתצליח להרכיב יום הולדת עם טעמים ריחות אווירה ונוף אחר. אורחי יום ההולדת ייהנו לא רק לשמח את בעל האירוע אלא גם לחוות טעימה יוצאת מהכלל של יינות משובחים ומגוונים באירוע אחד.

שמחה כפולה

יום ההולדת היא אומנם השמחה של בעל האירוע, אך הטעימות האווירה והחוויה היא השמחה של כל משתתפי האירוע. יום הולדת ביקב מאפשרת הנאה כפולה של כלל המשתתפים, הן של בעל האירוע והן של המשתתפים וזו הסיבה שאל לכם לוותר על ההנאה של כולם יחד ושל כל אחד לחוד. מהרגע בו המשתתפים יחוו את האירוע ביקב, זה יהיה הרגע בו יום ההולדת תהפוך עבורם לבילוי מושלם ולא עוד ערב כשאר הערבים, בהם נפגשים החברים, המכרים, בני המשפחה לחגיגת יום הולדת.

עלות משתלמת לאירוע ייחודי ופסטורלי ביקב

אין ספק כי מחיר הפקת יום הולדת ביקב הוא פקטור משמעותי עבורכם אז דעו כי, אנחנו יודעים ללוות את הלקוחות ולהתאים להם את האירוע המושלם ליכולת הכלכלית. המחיר אותו תתבקשו לשלם עבור יום ההולדת ביקב, ישתלם לכל אורך הדרך אז צרו איתנו קשר וקבלו מאנשי הליווי שלנו את ההצעה המשתלמת ביותר עבורכם באופן אישי. הצעת המחיר היא שתאפשר לכם לחתום על האירוע ולהוציא אותו אל הפועל.

 

אירוח פרטי
יקב ויתקין מציע חוויית יין קולינרית עשירה בחדר אירוח פרטי ובו מערכת מולטימדיה מלאה.

לתאום הגעה והצעות מחיר שלחו לנו הודעה..

     


    ** היין כשר החל מבציר 2015, מוצרי המזון שנמכרים ביקב כשרים. מרכז המבקרים אינו בהשגחת הרבנות מאחר ונמכר בו גם יין שאינו כשר

    אירוע יום הולדת ביקב
    יום הולדת ביקב ויתקין
    ימי הולדת ביקב
    שולחן חגיגי ליום הולדת
    בר אקטיבי ליום הולדת ביקב
    יום הולדת באווירה פסטורלית
    יקב לימי הולדת

    *מחירון ללקוחות פרטיים ביקב בלבד