עומדים לקיים אירוע עסקי או כנס מקצועי ומחפשים את הלוקיישן הכי מיוחד שיש? זה הזמן להכיר את מרכז המבקרים של יקב ויתקין, מתחם אירוח מיוחד לכל סוגי האירועים העסקיים בכפר ויתקין ובסמוך לשמורת הטבע של נחל אלכסנדר וגשר הצבים. במרכז המבקרים שלנו תוכלו לקיים את כל סוגי האירועים העסקיים והכנסים המקצועיים לקהל של עד 500 משתתפים, וליהנות ממגוון רחב של פתרונות אירוח והפקה ברמה המקצועית הגבוהה ביותר ובהתאמה מלאה לכל צרכי האירוח. בעמוד שלפניכם, תוכלו למצוא מידע על כל אפשרויות האירוח לאירועים עסקיים בלתי נשכחים ביקב ויתקין.

אירוח עסקי באווירה פסטורלית

מרכז המבקרים שלנו, הממוקם בסמוך לשמורת הטבע של נחל אלכסנדר, הוא המקום המושלם לאירוח עסקי באווירה פסטורלית, במרחק של כ-30 דקות נסיעה בלבד מתל אביב וחיפה. במתחם האירוח שלנו, הממוקם בתוך מבנה חקלאי שהוסב למרכז מבקרים מודרני ומעוצב, תוכלו לקיים את כל סוגי האירועים העסקיים והכנסים המקצועיים, החל מערבי גיבוש וימי כיף לעובדי החברה, הארגון או בית העסק, דרך כנסי לקוחות, אירועי השקה, אירועי הרמת כוסית ועד לישיבות הנהלה ופגישות עבודה חשובות. כמו כן, המקום מותאם לאירוח הרצאות והדרכות לקהל של עד 60 משתתפים.

אירוע חברה ביקב ויתקין – כל היתרונות

אירוח של אירוע עסקי ביקב ויתקין, יאפשר גם לכם ליהנות מכל אחד מיתרונות האירוח הבאים:

  •  לוקיישן מנצח – מיקום מרכזי בין חיפה לתל אביב גם נגישות גבוהה לכביש החוף
  •  אווירת אירוח פסטורלית – בסמוך לשמורת טבע ומול נוף משגע של שדות וכרמים
  • מגוון רחב של פתרונות אירוח והפקה בהתאם לאופי האירוע וסוג הכנס
  •  תפריט אירוח מגוון על בסיס טעימות יין, גבינות ומטעמי מטבח היקב
  •  טעינות יין וסיור ביקב אותם ניתן לשלב במהלך האירוע
    בנוסף, תוכלו ליהנות משירותיו של צוות ניהול ואירוח המלווה אתכם ברמה האישית לאורך כל שלבי התכנון וההפקה של האירוע, ויחד איתכם, בונה תכנית אירוח המותאמת לכל מאפייני האירוח הנחוצים לכם.

פעילויות יקב מגוונות לאירועים עסקיים

במרכז המבקרים שלנו, מתקיימות לאורך כל ימות השנה, מגוון רחב של פעילויות שנועדו לקדם את תרבות היין בישראל, כאשר בכל אירוע חברה ביקב, ניתן לשלב את הפעילויות השונות של מרכז המבקרים, וביניהן:

  • סיורים מודרכים ביקב למשתתפי האירוע
  •  טעימות יין וגבינות למשתתפי האירוע
  •  סדנאות יין להיכרות מעמיקה עם עולם היין
    בנוסף, תוכלו ליהנות בין היתר מערכת מולטימדיה חדשנית באמצעותה תוכלו להקרין קליפים ומצגות בהתאם לאופי וסוג האירוע העסקי.

תפריטי אירוח בהתאמה אישית

כחלק מפתרונות האירוח המוצעים לכם אצלנו, תוכלו ליהנות מתפריטי אירוח בהתאמה אישית לכל אירוע עסקי ביקב. תפריטי האירוח שלנו מבוססים על מנות טאפאס מושקעות, מטבלים מיוחדים, סלטים טריים וגבינות משק איכותיות, וזאת לצד לחמים טריים, וכמובן, תפריט יינות המשלב בתוכו את כל סוגי יינות הבוטיק שלנו בנוסף, תוכלו ליהנות מתפריט טעימות יין וגבינות המותאם לאירועים עסקיים בסגנון אירועי קוקטייל בעמידה.

חשוב לנו שתדעו: היינות המוצעים על ידינו לאירועים עסקיים ביקב הינם יינות כשרים (החל מבציר 2015), כאשר כל מוצרי המזון ביקב כשרים. יחד עם זאת, מרכז המבקרים אינו בהשגחת הרבנות מכיוון שנמכרים בו גם יינות שאינם כשרים.
אם גם אתם עומדים לקיים אירוע עסקי בזמן הקרוב ומחפשים את הלוקיישן הכי מיוחד לאירוע? זה הזמן ליצור איתנו קשר ולדעת יותר על אפשרויות האירוח אצלנו.

ההגעה בתיאום מראש בלבד.

להזמנת מקום

 

אירוח עסקי

היקב מציע אירוח עסקי בניחוח יין ובאווירה פסטורלית במרחק של כ- 30 דקות נסיעה בלבד מתל אביב ומחיפה.
במקום ניתן לקיים הרצאות והדרכות, כנסי לקוחות יוקרתיים, ישיבות עבודה ועוד מגוון אפשרויות מפתיעות. מרכז המבקרים מצויד בחדר פרטי ומערכת מולטימדיה מלאה.

לתאום הגעה והצעות מחיר שלחו לנו הודעה..


    ** היין כשר החל מבציר 2015, מוצרי המזון שנמכרים ביקב כשרים. מרכז המבקרים אינו בהשגחת הרבנות מאחר ונמכר בו גם יין שאינו כשר

    אירועי חברה
    טעימות יין ביקב ויתקין
    טעימות יין וטאפסים
    טעימות יין וגבינות ביקב ויתקין
    סדנאות יין

    *מחירון ללקוחות פרטיים ביקב בלבד